Ahad, 12 Januari 2014

RM1,500 sebulan

Bulan 20 July 2010, adalah tarikh saya menyertai WOW Program TuneTalk/ToneExcel ini, maka pada bulan inilah saya perlu berkongsi apa yang saya capai dalam 2 tahun ini dan juga apa tindakan diatas percapaian tersebut, samada ianya baik atau pun buruk.

1) Pendapatan Komisyen: Pada awal-awal dulu, saya buka 3 akaun atas nama saya sendiri, saya susun akaun 1 diatas, akaun 2 dibawah, akaun 3 dibawah sekali, bila saya kembangkan, saya hanya kembangkan di akaun 3 sahaja. Cuma saya pakai 1 simkad sahaja, yang dua lagi saya bagi isteri dan anak saya pakai. Komsiyen pada 20 July 2012 (Cukup-cukup 2 tahun). Bila saya campurkan ketiga-tiga komsiyen tersebut dapat dalam lingkungan RM11,000

2) Keuntungan jualan runcit simkad, dalam lingkungan RM1,500 sebulan

Klik "Register" di web ini --> http://www.toneexcel2u.my/ezbisnes

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Floating Facebook Widget
Million Hits Secret