Ahad, 12 Januari 2014

Ingat lagi, semasa saya di zaman buta side income.. 
6 tahun bekerja toya sahaja.. hanya fikir pasal duit gaji 
sahaja, tak ada sumber lain, budget memang kena buat 
la,cuba- cuba berjinak- jinak dengan share market tetapi 
gagal, rugi adalah... oleh itu, tak ada duit lain, duit 
gaji semata- mata. 

Gaji permulaan kerja, entry level engineer, RM2200, 
kemudian dapat pelarasan, jadi RM2300. Kemudian naik RM2415.
Selepas hampir 2 tahun 7 bulan kerja, saya tukar syarikat lain, naik 
gaji RM3000, kerja dalam 2 tahun, dapatlah gaji naik 
RM3500. Kemudian, saya tukar syarikat lain lagi, naik 
pulak gaji ke RM4100. 

Itulah gaji yang dapat dengan 5 tahun bekerja dan lompat 
ke 3 syarikat. Namun, itu cerita 8 tahun lepas. Saya lompat 
lagi ke 2 syarikat lain. Selepas itu, saya dah tak berapa 
nak update resume kejar gaji dah sekarang ini, sebab 
daripada side income online business yang saya mulakan 
dari 7 tahun lepas, mampu memberikan saya income 
tambahan RM3k- RM5k sebulan. Sekarang ini, saya 
nampak jalan dengan Tunetalk Toneexcel, mampu 
memberikan saya income RM50k sebulan. Siapa 
nak turut serta dengan saya mengejar side income 
di Internet? 

Klik "Register" di web ini --> http://www.toneexcel2u.my/ezbisnes

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Floating Facebook Widget
Million Hits Secret