Khamis, 16 Januari 2014

Mohd Reedhuan b Mohamed

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Pada asalnya saya diperkenalkan tentang program ini dari rakan saya. Tetapi tujuan asal hendak bertanyakan tentang pelaburan. Saya tak minat nak cari-cari orang ni bila rakan saya sibuk mempromosikan program ni pada saya. Esoknya saya berkongsi dengan rakan saya di pejabat tentang program ni. Setelah habis saya cerita, rakan saya terus kata ” Baguslah Wan prepaid ni”. 


Dia terus seluk poket dan bagi saya duit untuk daftarkan dia. Saya terkedu dan berkata pada diri saya ” Aku tak masuk lagi tapi member aku nak join dah, rugilah aku!!!” Malam itu juga saya daftarkan diri saya dan belajar tentang program ni. Tuhan buka pintu rezekiNya pada saya. 

Alhamdulillah cukup bulan bonus dan komisyen terus masuk dalam bank. Kawan-kawan semua berhentilah jadi promoter tak bergaji.

Mari kita sama-sama kayakan diri sendiri.

Terima Kasih .
Mohd Reedhuan b Mohamed
Johor Bahru, Johor.

Daftar "PERCUMA" di web ini --> http://www.toneexcel2u.my/ezbisnes

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Floating Facebook Widget
Million Hits Secret